Występują 2016

patryk-choros-sas

Patryk Choroś

Principal Business Solutions Manager, SAS Institute

Certified Business Intelligence Professional, Business Analytics. Studiował na Politechnice Warszawskiej na kierunku Systemy Informatyczne Wspomagania Decyzji. Zagadnieniami Business Intelligence zajmuje się od 2004 roku zdobywając doświadczenie w kierowaniu projektami wdrożeń hurtowni danych. W latach 2009-2011 był odpowiedzialny za zespół wdrożeniowy systemów Business Intelligence w Infovide-Matrix. Aktualnie zajmuje się budowaniem strategii wdrożeń systemów analitycznych dla kluczowych klientów SAS Institute śledząc i rozwijając ofertę firmy w kontekście ewolucji biznesowej (Big Data, Cloud, IoT, API Economy).

jaroslaw_chrupek2

Jarosław Chrupek

Head of (Global) Data Management, British American Tobacco

Od ponad 25-ciu lat pracuje w różnych branżach i przedsiębiorstwach w kraju i za granicą. Rozpoczynał swoją karierę w dziale Finansów jako analityk i po szczeblach kariery awansował do stanowiska Dyrektora Finansowego jednej ze spółek giełdowych. Od początku swojej pracy miał do czynienia z przetwarzaniem danych i przygotowywaniem informacji dla kadry menadżerskiej. W konsekwencji doprowadziło to do zmiany zawodowej, w ramach British American Tobacco, i dołączenia do nowo tworzonego Działu Informacji Biznesowej. Doświadczenia z pracy w dziale Finansów i problemów związanych z tworzeniem rzetelnych raportów splotły się z koncepcją całościowego zarządzania standardami w firmie. Tworzenie, zarządzanie i wprowadzanie standardów informacyjnych, danych i procesów stało się dla Jarosława częścią bardzo interesującej podróży, którą jego firma, BAT, zdecydowała się kroczyć. Jarosław brał udział w tworzeniu i wdrożeniu zcentralizowanego systemu produkcyjno-sprzedażowo-księgowego, który swoim zasiągiem objął wszystkie jednostki gospodarcze BAT. Doświadczenia zdobywane we wczesnych latach pracy nad Ramowym Systemem Zarządzania Standardami zostały w całości wykorzystane podczas prac nad nowym systemem. W obecnej chwili RSZS jest podstawowym procesem, dzięki któremu BAT w dalszym ciągu jest w stanie zarządzać skomplikowanym systemem informatycznym, który wspiera procesy biznesowe. Dziś Jarosław jest odpowiedzialny za kierowanie Działem Zarządzania Danymi w ramach struktury Serwisów Wspólnych formy BAT. Jego zespół liczący 70 osób jest odpowiedzialny za cały cykl życia danych w firmie – od tworzenia standardów niezbędnych do działania procesów, poprzez wprowadzanie danych podstawowych do systemów a kończąc na procesach monitorowania danych i korygowania błędów.

andrzejczechowski

Andrzej Czechowski

CIO Business Intelligence Head, Samsung Electronics Polska

W Samsung Electronics jako CDO odpowiedzialny za obszar analityki, raportowania, badań i IT. Od ponad 15 lat specjalizuje się w rozwiązaniach dotyczących zawansowanej analizy danych i systemów CRM. Doświadczenie zdobywał w firmach konsultingowych realizując projekty doradcze oraz wdrożenia systemów CRM w Portugalii, Niemczech, USA oraz w Polsce w sektorach telekomunikacyjnym, retail oraz głównie bankowym (10 lat).

190x190-Dariusz-Flisiak

Dariusz Flisiak

Director, MIS & Data Quality, Alior Bank

Specjalizuje się w zarządzaniu informacją w przedsiębiorstwach, analityce biznesowej, informatycznych systemach analitycznych oraz zarządzaniu wynikami i efektywnością. Posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w tych obszarach zdobyte w konsultingu biznesowym i technologicznym na międzynarodowych projektach dla klientów sektora finansowego, telekomunikacyjnego, produkcyjnego i publicznego.

pg

Przemysław Gamdzyk

CEO & Meeting Designer, Evention

Przez lata dziennikarz i redaktor specjalizujący się w obszarze tematycznym ICT w perspektywie biznesowej, technologicznej, organizacyjnej i ludzkiej. Był redaktorem Computerworld. Współpracował z Polityką i Rzeczpospolitą. Później zajął się rozwojem biznesu. Zawsze za podstawową wartość i fundament swojej działalności traktował tworzenie efektywnych obszarów porozumienia w biznesie – wyrażonych w piśmie, w świecie Internetu czy w formie fizycznych spotkań. Zrealizował w sumie kilkaset projektów wydawniczych i eventowych.
W ciągu kilku lat budował biznes konferencyjny IDG Business Media, był także dyrektorem programów dla kadry kierowniczej w wydawnictwie IDG Poland. Członek Rady Fundacji „Instytut Mikromakro” – ThinkTanku, którego był współzałożycielem. Aktualnie Prezes spółki wyspecjalizowanej w organizacji skutecznych wydarzeń biznesowych. Łącznie blisko 20 letnie doświadczenie w działalności w obszarze mediów rynku teleinformatycznego. Łączy ścisłe wykształcenie i umysł analityczny z szerokim obszarem zainteresowań i wiedzy oraz głębokim szacunkiem dla humanistyki. Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego – uczeń prof. Władysława Turskiego. Ukończył studia podyplomowe „Komunikacja społeczna” organizowane przez Instytut Badań Literackich PAN i Fundację Upowszechniania Nauk. Uczestniczył w szeregu szkoleń i warsztatów, doskonalących kompetencje menedżerskie, umiejętności prowadzenia projektów i sztukę wystąpień publicznych czy wykorzystania narzędzi komunikacji elektronicznej i interaktywnych przekazów marketingowych.

adam grzebieluch

Dr Adam Grzebieluch

,

Gwardys

Krzysztof Gwardys

CEO, Promity

Kilkuletnie doświadczenie w obszarach architektury korporacyjnej, ładu i architektury danych oraz budowy oprogramowania w wielu dużych organizacjach z sektora finansowego, telekomunikacyjnego, energetycznego i publicznego. Na co dzień zajmuje się rozwojem oprogramowania i architekturą rozwiązań przetwarzających duże wolumeny danych, w tym danych nieustrukturyzowanych. Wspierał łączenie różnych „światów” w organizacji, w szczególności: biznesu i IT, zarządzania i architektury, budowy oprogramowania i jego utrzymania. Obecnie jest Prezesem firmy Promity. Posiada certyfikaty: COBIT, COSMIC, ITIL, Machine Learning, MBA, PRINCE2, TOGAF.

konrad hoszowski

Konrad Hoszowski

Technical Account Manager, Ab Initio

Od kilkunastu lat zawodowo związany z branżą IT. Wspołtwórca jednej z pierwszych „chmurowych” platform Machine to Machine. Architekt systemów klasy mobile payment wdrożonych m. in. w Iraku, Iranie, Afganistanie, Tajlandii. Obecnie w Ab Initio Polska odpowiedzialny za kontakty z klientami, rekomendację i planowanie rozwiązań technicznych.

Kukawski_Grzegorz

Grzegorz Kukawski

Business Intelligence Manager, Promity

Specjalista systemów zorientowanych na dane z 15+ letnim doświadczeniem. Brał udział w wielu projektach przetwarzania, integracji oraz migracji danych, głównie w kluczowych rolach architekta i analityka z elementami zarządzania. Rozumie budowę i przeznaczenie wielu technologii szeroko pojętego Business Intelligence, dlatego potrafi optymalnie dobrać rozwiązania pamiętając, że jedyną rzeczywistą wartością z projektu informatycznego, jest wartość biznesowa dla zleceniodawcy. Obecnie Business Intelligence Manager w Promity.

Wojciech Małek

Wojciech Małek

, Ab Initio

Menedżer sprzedaży posiadający 20 lat doświadczenia w branży IT. Pracę rozpoczynał w TP SA, pracował również w firmach HP, EMC, Teradata i Microsoft. Współpracował z działami IT największych instytucji finansowych i telekomunikacyjnych w Polsce. Zajmował się projektami związanymi z cloud computing, przetwarzaniem i integracją danych, Business Intelligence. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Warszawskiej Szkoły Biznesu. Obecnie prowadzi biuro Ab Initio Software w Polsce.

Meronk

Hubert Meronk

Executive Board Member, Bank Pocztowy SA

Hubert Meronk jako manager rozpoczął karierę zawodową w 1997 roku w spółce Cap Gemini Norway, gdzie do stycznia 2000 r. pełnił funkcję dyrektora oddziału w Oslo, odpowiedzialnego za kierowanie doradztwem biznesowo–technologicznym. Od lutego 2000 roku do lipca 2003 roku pełnił funkcję dyrektora do spraw rozwoju w spółce softAid w Norwegii. W latach 2004-2006 Hubert Meronk piastował stanowisko dyrektora zarządzającego odpowiadającego za obszar IT oraz strategię informatyki w PKO BP. Od roku 2007 do roku 2009 pracował w Polskich Liniach Lotniczych LOT na stanowisku dyrektora Informatyki i Strategii, a następnie od 2009 do roku 2011 pracował na stanowisku dyrektora zarządzającego odpowiadającego za obszar IT w BOŚ Bank S.A. W latach 2011-2015 prowadził działalność własną jako doradcy i konsultanta strategicznego ds. IT w spółkach CGI Polska sp. z o.o., ABC Data S.A. oraz w BPS TFI S.A. Od lipca 2012 roku do sierpnia 2013 roku jako interim management piastował stanowisko dyrektora projektu w PGE Dom Maklerski S.A., a następnie od września 2013 r. jako interim management dyrektora ds. strategii i operacji w spółce T-Systems Polska Sp. z o.o. Od stycznia do lutego 2015 roku doradzał także PwC Polska. Współpracę z Bankiem Pocztowym rozpoczął w lutym 2015 roku obejmując funkcję członka Zarządu Banku odpowiadającego za obszar wsparcia biznesu. Hubert Meronk jest absolwentem studiów magisterskich, Master of Computer Science w Norwegii oraz USA, które ukończył 1996 roku.

tomasz.mierzwa

Tomasz Mierzwa

Współwłaściciel, ValueTank

Współwłaściciel firmy doradczej ValueTank. Od ponad 20 lat pasjonuje się tematyką praktycznego wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych w biznesie. Specjalizuje się w zagadnieniach kompleksowego zarządzania danymi, zapewnienia ładu informacyjnego, oraz wysokiej jakości informacji. Prowadził z sukcesem wiele projektów w obszarze Business Intelligence, Data Governance oraz Data Quality dla największych korporacji na polskim i europejskim rynku. Prywatnie pilot samolotowy i pasjonat biegania.

nahotko

Prof. Marek Nahotko

Katedra Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa, Uniwersytet Jagielloński

Absolwent i pracownik naukowy Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Doktorat w dziedzinie nauk humanistycznych w Uniwersytecie Wrocławskim, habilitacja w zakresie bibliologii i informatologii w Uniwersytecie Warszawskim, specjalista w zakresie informacji naukowej, bibliotekarz dyplomowany. Specjalizuje się w zagadnieniach opracowania dokumentów elektronicznych i wykorzystania Internetu w działalności informacyjnej oraz problematyce związanej z bibliotekami cyfrowymi. Najważniejsze publikacje: Metadane : sposób na uporządkowanie Internetu. Opis dokumentów elektronicznych : teoretyczny model i możliwości jego aplikacji. Komunikacja naukowa w środowisku cyfrowym : globalna biblioteka cyfrowa w informatycznej infrastrukturze nauki.

maciejnawrocki

dr Maciej Nawrocki

Chief Data Officer, Credit Agricole Bank Polska S.A.

Odpowiedzialny za zarządzanie i governance danych, w tym za ich jakość. Wcześniej kierował obszarem hurtowni danych oraz był odpowiedzialny za koordynację i rozwiązań BI w Banku oraz relacje z dostawcami. Poza obszarem BI, jest ekspertem z zakresu ICT, m.in. numerycznej analityki dużych zbiorów danych, technologii optymalizacyjnych, systemów i rozwiązań mobilnych w tym telefonii komórkowej oraz zagadnień klasy Smart City oraz rozwoju biznesu w ww. obszarach. Posiada doświadczenia zdobyte w Europie zarówno w przemyśle, akademii jak i konsultingu w obszarach IT, telekom & banking w pracy dla instytucji regulacyjnych, operatorów telefonii komórkowej i niezależnych firm technologicznych zarówno jako ekspert dziedzinowy jak i menadżer. Jest ekspertem Komisji Europejskiej i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oceniającym projekty badawczo-rozwojowe w obszarach ICT, w tym analityki i Big Data. Jest również autorem ponad 40 publikacji, w tym książki z obszaru optymalizacji sieci mobilnych wydanej przez John Wiley & Sons oraz China Machine Press.

Tomasz Nitychoruk

Tomasz Nitychoruk

Business Visionary w Business Insights, Orange Polska

Manager specjalizujący się tematach Business Intelligence oraz Zarządzaniu Informacją. Absolwent Informatyki na Politechnice Warszawskiej oraz Zarządzania Przedsiębiorstwem.

Od blisko 15 lat zajmuje się wdrożeniami rozwiązań technologicznych lub organizacyjnych bazujących na danych (SAS Institute, Deloitte, PwC, Orange). Prowadził wiele projektów wdrożeniowych lub konsultingowych dla sektora bankowego, telekomunikacyjnego i administracji publicznej. Obecnie kieruje projektem Data Governance w Orange. Uważa że skuteczne wdrażanie rozwiązań BI zawsze powinno się odbywać równolegle ze zmianami organizacyjnymi, których celem jest zapewnienie zarządzania danymi.

pawel_pilarczyk

Paweł Pilarczyk

Korporacyjny Architekt Danych, Orange Polska

Korporacyjny Architekt Danych, Business Insights, Orange Polska. Obecnie kieruje przedsięwzięciem stworzenia korporacyjnego modelu informacyjnego.

Skutecznie buduje i dostarcza rozwiązania biznesowe efektywnie realizujące cele i potrzeby klienta. Do zaoferowania ma wiedzę o rynku biznesowych rozwiązań informatycznych wspierających zarządzanie IT, procesy biznesowe i procesy decyzyjne. Posiada wykształcenie Executive MBA i doświadczenie w pracy w międzynarodowych organizacjach na stanowiskach kierowniczych. W biznesie zawsze kieruje się strategią win-win.

dariusz_sliwa_hpe-02

Dariusz Śliwa

Inf. Mgmt & Governance, Hewlett Packard Enterprise

Sprzedawca i menedżer sprzedaży, od kilkunastu lat zajmujący się platformami informatycznymi, zarządzaniem informacją i jej zabezpieczaniem. Miał przyjemność poznania perspektywy dostawców infrastruktury (Dell), wciągających projektów dużej skali (HP) jak i aspektów zaawansowanego Security (Symantec). Obecnie w Hewlett Packard Enterprise Software, gdzie zajmuje się tematami zapewnienia dostępności danych oraz zarządzania informacją, z uwzględnieniem nowego rozporządzenia GDPR/RODO.

Sobczak

Prof. Andrzej Sobczak

Kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Profesor Szkoły Głównej Handlowej, od kilku lat swoje zainteresowania naukowe i eksperckie koncentruję wokół problematyki architektury korporacyjnej oraz strategicznego zarządzania IT. Obecnie skupiam się na zastosowaniu tych koncepcji do: zarządzania dużymi programami transformacyjnymi, koordynacji realizacji portfeli projektów, wdrażania idei cyfrowego państwa oraz budowy inteligentych miast.

prelegnet_grzegorz_stepniak

Grzegorz Stępniak

Dyrektor IT, PERN Przyjaźń SA

Absolwent studiów Master of Business Administration na Akademii Leona Koźmińskiego. Z wykształcenia inżynier elektronik. Specjalizuje się w realizacji projektów informatycznych, opracowywaniu strategii informatycznych przedsiębiorstw oraz modelach zarządzania służbami informatycznymi w przedsiębiorstwach. Posiada certyfikat Experta ITIL ver 3 oraz ITIL Service Manager ver 2. Certyfikowany manager ISO/IEC 20000.

Do roku 2001 pracował w Telekomunikacji Polskiej, między innymi, na stanowisku zastępcy dyrektora Biura Programu AD2000 oraz dyrektora Departamentu ds. Realizacji Inwestycji Informatycznych. Następnie przez 9 lat pełnił funkcję Dyrektora Departamentu IT w firmie OGP Gaz-System S.A. W kolejnych latach związany był z Pocztą Polską S.A. zajmując stanowisko Dyrektora Zarządzającego Departamentu IT i Telekomunikacji. Aktualnie Grzegorz Stępniak jest Dyrektorem Informatyki w firmie PERN „Przyjaźń” SA.

Józef Sulwiński

Józef Sulwiński

Leader Grupy Doradztwa Informatycznego, EY

Leader Grupy Doradztwa Informatycznego EY w Polsce oraz twórca polskiego zespołu specjalizującego się w usługach związanych z wdrażaniem architektury biznesowej oraz architektury IT. Kontrybutor metodyki TOGAF w ramach The Open Group Architecture Forum. Autor licznych publikacji na temat rozwoju architektury korporacyjnej i jej roli w organizacji. Członek stowarzyszenia Association of Enterprise Architects (AEA). Wcześniej w przedsiębiorstwach branży telekomunikacyjnej oraz w sektorze bankowym.

Surma

Krzysztof Surma

Data Services Manager, Promity

Ekspert w obszarze integracji i jakości danych. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie w budowie rozwiązań klasy Business Intelligence. Przez lata pełnił rolę analityka, programisty, architekta i kierownika projektu. Łączy wiedzę teoretyczną ze zrozumieniem istoty działania narzędzi ETL i DQ budując rozwiązania pozwalające na osiągnięcie maksymalnej wartości biznesowej. Obecnie Data Services Manager w Promity.

Paweł Wróblewski

Paweł Wróblewski

Regional Manager, Findwise

Regional Manager Findwise od chwili wejścia firmy na polski rynek w grudniu 2011 r. Wcześniej przez dwa lata pracował jako Architekt Systemów Wyszukiwania Informacji w Asseco Poland i kolejne dwa na analogicznym stanowisku w ABG SA. W latach 2002-2005 był Projektantem Oprogramowania dla systemów zarządzania informacją i analizy kryminalnej w firmie ACSYS BSC.
Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej (Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych).
Pasjonat technologii wyszukiwania – prowadzi bloga serach po polsku (http://search.blox.pl/) Interesuje się ponadto teologią, filozofią oraz psychologią rozwoju dziecka.

Mariusz Zarzycki

Mariusz Zarzycki

Executive Director, Grupa Doradztwa Informatycznego, EY

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania obszarem IT w największych polskich firmach, przede wszystkim w bankowości. Specjalizuje się w zarządzaniu IT, projektach wdrożenia i integracji systemów informatycznych, restrukturyzacji, a także zarządzaniu operacjami, zakupami i logistyką. Jest absolwentem studiów ekonomicznych na Uniwersytecie Łódzkim oraz bankowości i finansów na Uniwersytecie w Sztokholmie.

W latach 1993-1998 pracował w Powszechnym Banku Gospodarczym. Następnie, przez 10 lat był związany z BRE Bankiem, gdzie pełnił funkcję dyrektorskie w departamentach Informatyki Bankowości Detalicznej (mBanku) oraz Rozwoju Technologii Informatycznych. W tym czasie był również dyrektorem Banku ds. Informatyki. W latach 2008-2010 był wiceprezesem Zarządu PKO BP, gdzie odpowiadał za obszar informatyki i usług. Równocześnie był członkiem Rady Nadzorczej Inteligo Financial Services. W latach 2011-2016 pełnił funkcję członka Zarządu Poczty Polskiej oraz przewodniczącego Rady Nadzorczej Postdata.

agnieszka_zdebiak-150x150

Agnieszka Zdebiak

Prezes fundacji, Fundacja Data Sci

Agnieszka Zdebiak jest projektantem oprogramowania, data scientist i przedsiębiorcą. Od 15 lat jest ekspertem w zakresie baz danych – dla Prokom Software, Asseco Poland i Unizeto Technologies projektowała systemy dla największych polskich firm ubezpieczeniowych i rządu. Agnieszka tworzyła także hurtownie danych dla firm z sektorów telco, bankowości i ubezpieczeń. Aktualnie jako ekspert pracuje nad utworzeniem nowej bazy Operational Data Store dla jednego z największych polskich ubezpieczycieli, a jako prezesem Fundacji DataSci wspólnie z ICM organizuje spotkania Data Science Warsaw.

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij