Marzena Anna Wiszniewska
Marzena posiada ponad kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w bankowości, w różnych obszarach, takich jak między innymi: zarządzanie procesami, zarządzanie projektami, zarządzanie jakością i doświadczeniami klientów, czy też zarządzanie ryzykiem i kontrolą. Od 2018 r. zarządza jakością danych w Citi Handlowy w Polsce, a od 2021 r. jest odpowiedzialna za cały obszar zarządzania danymi, w szczególności jest odpowiedzialna za wdrażanie strategii i modelu zarządzania danymi oraz realizację inicjatyw mających wpływ na poprawę jakości danych i ograniczenie ryzyka związanego z danymi. Marzena była członkiem DAMA International, obecnie jest aktywnym członkiem The Data Management Community oraz CDO (Chief Data Officers) Forum Club w Polsce.
Marzena ukończyła Ekonomię na Uniwersytecie w Białymstoku oraz Zarządzanie Jakością w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Marzena jest też profesjonalnym Trenerem Biznesu oraz Ekspertem w zakresie Doskonalenia Procesów (Lean Black Belt).
Prywatnie Marzena jest entuzjastką rozwoju osobistego oraz rozwoju idei różnorodności i budowania kultury przynależności (Diversity & Inclusion), jak również innych nowoczesnych idei rozwoju przywództwa (np. empatia i etyka w biznesie, komunikacja bez przemocy). Od kilku lat jest Członkiem Komitetu Sterującego CitiWomen w Citi Handlowy oraz aktywnie uczestniczy w wielu Programach Mentoringowych (Fundacji Przedsiębiorczych Kobiet, IT for She, Fundacji Ashoka) oraz projektach wolontariackich Fundacji Citi Handlowy.