Informacje dla prelegentów - CDO Forum: All About Data
Szanowni Państwo,
bardzo dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wkład w program CDO Forum. Bardzo zależy nam na udanej współpracy, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższym spisem zasad oraz wszystkimi informacjami dla prelegentów.
- Konferencja odbędzie się w dniach 5-6 czerwca (5 czerwca konferencja i spotkanie wieczorne, 6 czerwca warsztaty online). 5 czerwca konferencja odbędzie się w hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel, ul. Żwirki i Wigury 1H 00-906 Warszawa . 6 czerwca warsztaty i konferencja odbędą się wyłącznie online.
- Prosimy o przesłanie prezentacji do 25 maja. Tworząc prezentację proszę mieć na uwadze kilka aspektów:
- Przede wszystkim prezentacja powinna mieć jak najbardziej praktyczny charakter - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba im jej przedstawiać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli na czym polegał problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem.
- Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
- Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
- Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
- Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
- Organizator ma prawo do ingerowania w treść prezentacji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
- Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej. Pobierz szablon
- Wkrótce otrzymają Państwo dedykowaną grafikę do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia. Jeśli ktoś z Państwa nie otrzyma grafiki, prosimy o kontakt.
- Warsztaty odbędą się online, więc prowadzący otrzymają linki do pokojów ZOOM, natomiast podczas konferencji wystąpienia będą możliwe tylko stacjonarnie.
- Dla moderatorów dyskusji roundtables przygotowaliśmy dodatkowe informacje, które pomogą Państwu lepiej przygotować się do prowadzenia dyskusji. Znajdą je Państwo w pliku dostępnym poniżej: Pobierz informacje nt. roundtables Ponadto, przygotowaliśmy szkolenie dotyczące moderacji dyskusji. Zachęcamy do zapoznania się z nim: Obejrzyj szkolenie
- Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, jeśli jednak nie mogą Państwo uczestniczyć w całości wydarzenia proszę o przybycie / dołączenie do konferencji co najmniej na pół godziny przed swoim wystąpieniem. Po każdej prezentacji, jeśli starczy czasu, dajemy uczestnikom możliwość zadania dodatkowych pytań do Prelegenta.
- Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf udostępniamy po konferencji uczestnikom w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony www. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na udostępnienie proszę o informację PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak bardzo prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze bardzo liczą na materiały pokonferencyjne.
- Uzyskane nagrania wystąpień możemy udostępniać uczestnikom oraz prelegentom po konferencji przez okres kilkudziesięciu dni. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Możemy także dodatkowo oferować płatny dostęp do materiałów pokonferencyjnych pozostałym osobom. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na tę formę wykorzystania przez nas nagranej prezentacji, prosimy o informację PRZED konferencją.
- Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.
Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń prosimy o informację do 20 maja!
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: cdo@evention.pl
Dear Ladies and Gentlemen,
Thank you very much for your commitment and contribution to the CDO Forum program. We are very much looking forward to a successful cooperation, so please read the following list of rules and all information for speakers.
- The conference will be held on June 5-6 (June 5 conference and evening meeting, June 6 online workshop). On June 5, the conference will be held at the Renaissance Warsaw Airport Hotel, 1H Żwirki i Wigury St. 00-906 Warsaw . On September 22, the workshop and conference will be held online only.
- Please submit your presentation by May 25. When creating a presentation, please keep in mind several aspects:
- First of all, the presentation should be as practical as possible - the participants know the theory, so it is not necessary to present it to them. It is worth basing the presentation on the 4W formula: Challenge, i.e. what the problem was, Implementation, i.e. what we did to solve it, Result, i.e. what was the effect of the introduced change, Conclusion, i.e. what succeeded, what failed, what was the biggest challenge.
- It is worth asking yourself additional questions:
- How many slides does the presentation about the company take up (recommended only a mention with no slides devoted to a description of the company or a maximum of 1 slide and no more than 2 minutes of lecture)
- How many slides does the presentation of the product or solution you want to offer take up? We recommend that the lecture presents a problem shot or is a discussed case study - interested people will want to talk about the product themselves and will come up in the break to ask for details / at an online conference they will contact you.
- The presentation must not be of a marketing or promotional nature.
- The Organizer has the right to interfere with the content of the presentation if it considers that it does not meet the substantive requirements of the conference or contains promotional or advertising content. The Organizer will inform the Speaker directly about the need for changes.
- Please prepare your presentation on the conference template that you can download below. Download Template
- You will soon receive a dedicated graphic for use in publications on LinkedIn and Facebook. We would appreciate your recommendation of the conference and your speech. If any of you do not receive a graphic, please contact us.
- The workshop will be held online, so presenters will receive links to ZOOM rooms, while during the conference speeches will only be possible in person.
- For moderators of roundtables discussions, we have prepared additional information that will help you better prepare to lead discussions. You will find them in the file available below: Download roundtables information
- You are welcome to attend the entire conference program, however, if you are unable to attend the entire event please arrive to the conference at least half an hour before your presentation. After each presentation, if there is enough time, we will give participants the opportunity to ask additional questions to the Speaker.
- We make the conference presentations in the form of pdf files available after the conference to the participants in the form of a link to a specially prepared non-public website. If you do not agree to share please let us know BEFORE the conference. However, in such a situation, we would very much appreciate it if you would prepare a version of the presentation that we can share with the participants. Participants are always very much looking forward to post-conference materials.
- We can make the obtained recordings of speeches available to participants and speakers after the conference for a period of days. Of course, the copyright remains with you. We can also additionally offer paid access to the post-conference materials to others. If you do not agree to this form of use of the recorded presentation by us, please let us know BEFORE the conference.
- Please let us know as soon as possible if there are any circumstances preventing you from performing.
If you disagree with any of the above, please let us know by May 20!
If you have any questions, please contact me: cdo@evention.pl