Relacja 2023 ADV - CDO Forum: All About Data
Dzień I, 31 maja, konferencja stacjonarna
Przedstawienie trendów w analityce danych a przede wszystkim wyzwań, jakie stoją przed organizacjami w dzisiejszej często zmieniającej się rzeczywistości biznesowej i niezbędnej transformacji digitalowej. Omówienie kluczowych elementów, jakie są potrzebne do osiągnięcia sukcesu w tym środowisku – czyli dynamicznego rozwoju i utrzymania przewagi konkurencyjnej na rynku. Przyjrzymy się też pięciu najczęściej popełnianym błędom. A wszystko to w oparciu o praktyczne studium przypadku – połączenia w jednej organizacji świata offline i online.
Kiedy dane zaczynają mieć wartość i w jaki sposób odpowiadają na kluczowe pytania w organizacji? Jak wykorzystać prawdziwy potencjał danych poprzez transformację w organizację data-driven? Na czym powinna opierać się udana transformacja w oparciu o dane? Jak dobrze określić cele transformacji w organizację data-driven? W jaki sposób przeprowadzić transformację z sukcesem?
Czym jest data sharing oraz Data Clean Room? Jak wyglądają trendy ogólnoświatowe i co to dla nas znaczy? Na co zwrócić uwagę przy planowaniu inicjatywy data sharing we własnej firmie? Jak weryfikować ROI z działań marketingowych budowanych na data sharing? Przykłady wdrożenia i zastosowania w marketingu oraz branży retail.
ŚCIEŻKA I
Jak budować kulturę data trust w organizacji, gdzie decyzje to intuicja. Jakie sidła zastawiają na nas dane i dyskredytują wiarygodność analityki. Jak z Business Intelligence zrobić Intelligent Business, który wierzy w to, co widzi? Czego unikać, a co pokazać, aby zaczęli nam ufać.
ŚCIEŻKA II
W branży domen internetowych akwizycja klientów często odbywa się na granicy rentowności, a większość dochodów związana jest z klientami zostającymi na dłużej. Co więc możemy zrobić, aby poprawić wskaźniki retencji poza utrzymaniem poziomu usług? Dowiedz się, jak CentralNic Group wykorzystuje dane do zrozumienia zachowań i preferencji klientów, które następnie wykorzystuje do promowania dobrych praktyk i zwiększenia zaangażowania.
ŚCIEŻKA I
Migracja do chmury do długotrwały proces pełen zarówno wyzwań, jak i możliwości. Zmiany wymaga także podejście do analityki. Dotychczas rozproszone dane, składowane w różnych bazach danych, przenoszone są do jednego single point of truth. Testowanie i rozumienie nowych-starych danych oraz sposobu korzystania z nich to tylko jedno z wyzwań. W procesie migracji pojawia się szereg pytań, na które często nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Odpowiedzi na nie udzielimy na przykładzie migracji platformy analitycznej do nowego środowiska.
ŚCIEŻKA II
Jak zastosowanie BI pozwala nam uwolnić moc posiadanych danych do lepszego rozumienia dynamiki sprzedaży, dokładniejszych cash forecastów, trafniejszych decyzji kredytowych i szybszych zamknięć miesiąca.
ŚCIEŻKA I
W ramach wystąpienia zostanie zaprezentowany case study badania efektywności szkolenia z wypiekania dla pracowników Biedronki. Przedstawione zostanie, jak przeanalizowano ocenę skuteczności szkolenia z użyciem okularów VR i dotychczasową metodą. Prezentacja skupi się na analizie efektywności szkolenia. Będzie obejmowała określenie wskaźników efektywności (KPI) oraz sposób ich badania. Zostaną też przedstawione wyniki badania oraz wnioski, które pozwoliły na określenie czy szkolenie z użyciem okularów VR jest bardziej skuteczne i opłacalne, niż tradycyjne metody szkoleniowe oraz sposoby liczenia ROI z takiego szkolenia.
ŚCIEŻKA II
Podczas wystąpienia zostaną przedstawione sposoby na rzetelne prezentowanie danych w procesie data storytelling. Uczestnicy dowiedzą się, jak dostosować prezentację wyników analizy do specyfiki odbiorcy oraz jak uwzględnić kontekst rynkowy w prezentowanych danych.
ŚCIEŻKA I
Era cookieless jest co prawda odsuwana w czasie, ale z pewnością nastanie. Jednocześnie cały czas postępuje fragmentaryzacja działań marketingowych i rośnie liczba dostępnych danych. Do tego dochodzi nieprzewidywalność, na którą wpływają czynniki zewnętrzne takie jak C19, wojna, czy inflacja W tym kontekście nie dziwi, że rośnie zainteresowanie ekonometrycznym modelowaniem efektywności mediów i ROI jako narzędzia do holistycznej oceny efektywności wydatków mediowych.
Prezentacja poruszy następujące obszary: Dlaczego warto dbać o jakość danych? Jak zbierać i przechowywać dane? Jak obecnie wykorzystać dane z różnych źródeł do oceny efektywności i optymalizacji wydatków mediowych? Jak je wykorzystać strategicznie a jak taktycznie? Czy i jak często aktualizować modele, żeby trafnie przewidywać performance marek?
ŚCIEŻKA II
W ramach prezentacji opowiem jak w Allegro podchodzimy do realizacji projektów ML tak, aby maksymalizować korzyści biznesowe dla organizacji. Przedstawię jak podchodzimy do rzetelnego uwzględnienia nietrywialnych aspektów takich jak sezonowość, kanibalizacja działań czy kalkulacja długoterminowego wpływu działań biznesowych. Opowiem też pokrótce jak wypracowany przez nas framework AI Project Flow ułatwia nam kontrolę ryzyka w projektach ML.
Wszystko powyżej w otoczce licznych najciekawszych przykładów wdrożeń - np. rekomendacje tematyczne, predykcja zakupów cyklicznych, czy geo optymalizacja.
ŚCIEŻKA I
Dzięki umiejętnemu data storytellingowi oraz analityce, startup Playbook pozyskał ponad 80 mln PLN finansowania od inwestorów, w tym m.in. Porsche Ventures, Headline oraz Aglaé Ventures. Analiza danych pomogła m.in. w ocenie potencjału biznesowego, monitorowaniu wzrostu oraz kształtowaniu modelu biznesowego opartego o współpracę z influencerami i subskrypcje. W oparciu o studium przypadku Playbook, przedstawione zostaną m.in. kwestie dotyczące budowy analityki od podstaw w startupie, wykorzystania narzędzi analitycznych, priorytetyzacji inicjatyw, najczęstszych błędów popełnianych w obszarze analityki oraz kształtowania kompetencji pierwszej osoby zajmującej się danymi w startupie.
ŚCIEŻKA II
Jeszcze niedawno marketing cyfrowy cieszył się złotą erą analityki - zbieranie danych na poziomie użytkownika pozwalało na szybkie i wydajne podejmowanie decyzji i testowanie. Dziś nowe przepisy dotyczące prywatności fundamentalnie zmieniają krajobraz branży. W tej prelekcji na przykładzie działań Twigeo, agencji marketingowej skoncentrowanej na wspieraniu firm w fazie wzrostu, przyjrzymy się możliwościom pomiarów marketingowych. Omówimy problem, ograniczenia w zakresie danych i biznesu oraz kilka najciekawszych rozwiązań, takich jak łączenie modeli z eksperymentami w pętli pomiarowej. Na koniec omówimy, jak to wszystko zostało zbudowane przez niewielki zespół przy użyciu technologii chmurowych i open source, takich jak Snowflake, Airflow, MLflow i Streamlit.
Alignment of data and analytics with measurable business outcomes should be straightforward. Yet articulating, tracking and capturing business value and ROI for data & analytics remains a challenge. We know that “showing measurable value is hard.” But we also know that it can be done. This session will show how to build value stories, how to rank and prioritize initiatives and how to quantify value of data & analytics products.
W dobie cyfrowej transformacji dane stają się kluczowym zasobem dla każdej organizacji. Jednak samo ich posiadanie nie wystarczy, aby osiągnąć przewagę konkurencyjną i lepsze wyniki. Jak więc kształtować organizację, aby posiadane dane wpływały na to, co się w firmie dzieje? O tym porozmawiamy z ekspertami z różnych funkcji biznesowych, takich jak finanse, HR, obsługa klienta, czy ecommerce. Porozmawiamy o tym, jak wykorzystywać dane do podejmowania lepszych decyzji, tworzenia innowacyjnych produktów i usług oraz budowania zaangażowania klientów i pracowników.
Równoległe dyskusje to element konferencji angażujący wszystkich uczestników. Ta sesja ma kilka celów. Po pierwsze, bezpośrednią wymianę opinii i doświadczeń w ramach konkretnego zagadnienia, interesującego daną grupę uczestników. Po drugie, możliwość spotkania i rozmowy z prowadzącym dane roundtable – zapraszamy bowiem do ich prowadzenia osoby o dużej wiedzy i doświadczeniu. Sesje roundtables to bardzo szerokie spektrum tematów i okazja do zabrania głosu przez każdego uczestnika – tak, aby każdy mógł znaleźć interesującą go najbardziej dyskusję i poznać w ten sposób innych uczestników i rozmaite punkty widzenia na dane zagadnienie.
Stolik 1
Dlaczego ważne jest by biznes aktywnie brał udział w inicjatywach? Jakie metody najlepiej sprawdzają się w zakresie wprowadzania go we właścicielstwo inicjatyw i współudział w ich kreowaniu? Jak skłonić zarówno analityków jak i biznes do generowania nowych pomysłów?
Stolik 2
Jak skutecznie pozyskiwać wartość z danych w organizacji? Jak lepiej utylizować dane i skutecznie budować oraz wdrażać projekty nimi zasilane? Jak radzić sobie z wyzwaniami przy wdrażaniu modeli AI/ML?
Stolik 3
Jakie rodzaje danych są najważniejsze dla budowania przewagi konkurencyjnej w sprzedaży, i jakie narzędzia analityczne mogą pomóc w analizie tych danych? Jakie są największe wyzwania związane z wykorzystaniem analizy danych w sprzedaży, i jak można je przezwyciężyć? Jakie kroki powinna podjąć firma, aby wykorzystać analizę danych sprzedażowych do budowania przewagi konkurencyjnej, a także jakie korzyści może przynieść taki proces?
Stolik 4
Zaawansowana analityka w organizacji – kogo potrzebujesz? Jak zapewnić odpowiedni poziom kompetencji w organizacji? Jak rozwijać i utrzymać talent w organizacji?
Stolik 5
Jakie jest znaczenie jakości danych dla osiągania wyników biznesowych oraz podejmowania świadomych decyzji? Jakie są najczęstsze wyzwania i bariery, z którymi organizacje zmagają się podczas utrzymania i poprawy jakości danych, oraz jak można je rozwiązać? Jakie narzędzia i technologie są dostępne dla organizacji, aby efektywnie zarządzać jakością danych, oraz jak wybrać te najbardziej odpowiednie dla ich potrzeb? Jakie metody można zastosować, aby komunikować wartość wysokiej jakości danych w całej organizacji i kształtować kulturę opartą na danych? Jakie nowe trendy, technologie i najlepsze praktyki w dziedzinie jakości danych mają kształtować przyszłość zarządzania danymi w organizacjach oraz jak firmy mogą przygotować się na te zmiany?
Stolik 6
Jak struktura organizacji może wspierać analitykę? Jakie narzędzia i technologie są potrzebne analitykom? Jakie są najlepsze praktyki w organizowaniu pracy analityka? W jaki sposób organizacje mogą wspierać analityków w pracy z danymi?
Czy te modele to tylko przejściowa moda na AI, czy szansa na rozwój, jaką oferuje nam sztuczna inteligencja? Jak można wykorzystać modele generatywne w biznesie? Jakie są ich zalety oraz jakie są potencjalne zagrożenia związane z ich wykorzystaniem? Czy za pomocą dostępnych narzędzi AI da się zautomatyzować generowanie insightów i podejmowanie decyzji? Jak mogą one nam pomóc lepiej obsługiwać naszych klientów?
W swojej prezentacji opowiem w jaki sposób przekształcam dane w actionable insights oraz z jakimi wyzwaniami taka ścieżka się łączy. Od utworzenia nowej roli w organizacji, poprzez pracę nad metodyką ilościową połączoną z inicjatywami data literacy w kierunku lepszych decyzji biznesowych.
Jakość danych jest kluczowym warunkiem sukcesu wykorzystania danych w biznesie. Wystąpienie przedstawi, dlaczego jakość danych jest tak ważna, jakie są najważniejsze czynniki wpływające na jakość danych oraz jakie narzędzia i techniki można wykorzystać do poprawy jakości danych.
Spotkanie wieczorne odbędzie się w RiverClub, Wybrzeże Gdańskie Warszawa. Więcej informacji tutaj.
Dzień II, 1 czerwca, warsztaty online
Jako uznany partner Google Cloud, specjalizujący się w wykorzystaniu chmury Google do analizy danych, chcemy podzielić się naszą wiedzą i najlepszymi praktykami związanymi z narzędziami analitycznymi. Opowiemy również o motywacjach naszych klientów do zmian narzędzi BI. Jako firma posiadająca w portfolio wiele wdrożeń narzędzi analitycznych, zauważyliśmy, że tradycyjne narzędzia BI często napotykają ograniczenia związane z przetwarzaniem dużych ilości danych, skalowalnością i elastycznością. Dlatego proponujemy wykorzystanie chmury Google, która oferuje zaawansowane możliwości analityczne, skalowalność i dostęp do nowoczesnych narzędzi.
Dane to siła napędowa współczesnego biznesu. Pozwalają przewidywać zachowania klientów i budować stabilne modele biznesowe. Jednak, aby organizacja mogła skorzystać z ich prawdziwej wartości, musi być na to gotowa z punktu widzenia kultury organizacyjnej. Finalnie, strategiczne decyzje są nadal podejmowane przez ludzi. To oni decydują czy podejmą racjonalne decyzje bazujące na danych, czy może zaufają swoim indywidualnym doświadczeniom i emocjom, które się za nimi kryją.
Podczas warsztatu odpowiemy na kilka kluczowych pytań dotyczących budowania kultury opartej na danych w organizacji:
- Jak uwzględnić dane w procesach decyzyjnych, aby podnieść jakość podejmowanych decyzji?
- Jak angażować pracowników w pracę z danymi i ich wykorzystanie w codziennych decyzjach?
- Jak nie popaść w ślepy zachwyt danymi i uniknąć kosztowych pomyłek, wynikających ze złych decyzji?
- Dlaczego ludzie tak chętnie ufają swoim przekonaniom, zamiast bazować na obiektywnych danych?
* Wystąpienie w języku angielskim. Organizator nie przewiduje tłumaczenia
Prelegenci edycji 2023
Małgorzata Madej
Nationale-Nederlanden Polska
Rada Programowa edycji 2023
Małgorzata Madej
Nationale-Nederlanden Polska
ORGANIZATOR
Evention
Evention to firma z 11-letnią historią, znana z tworzenia programów wymiany wiedzy i rozwoju społeczności (poprzez organizację regularnych spotkań i konferencji) dla dyrektorów, menedżerów i ekspertów odpowiedzialnych za obszar technologii, bezpieczeństwa i cyfryzacji. Firma Evention realizuje od lat uznane na rynku konferencje branżowe, cykliczne spotkania dedykowane dla managerów oraz publikacje specjalne (raporty, projekty badawcze). Robimy w Evention rzeczy wyjątkowe i niepowtarzalne – a w swoim obszarze rynku jesteśmy liderem. Potwierdzeniem tego są zdobyte wyróżnienia i nagrody: Gazeli Biznesu 2023 (przyznawany przez Puls Biznesu) oraz Diamenty Forbesa 2023. To prestiżowe rankingi pokazujące najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy MŚP, gotowe sprostać współczesnym wyzwaniom rynku. Więcej o nas na stronie: www.evention.pl.
PARTNERZY STRATEGICZNI
Capgemini
Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa w zakresie transformacji i zarządzania biznesem poprzez wykorzystanie mocy technologii.
Celem Grupy jest dążenie do odpowiedzialnej społecznie, zintegrowanej i zrównoważonej przyszłości, w której potencjał ludzki jest wspierany nowymi technologiami.
Capgemini jest odpowiedzialną i wielokulturową organizacją, liczącą ponad 325 000 pracowników zatrudnionych w ponad 50 krajach.
Dzięki silnemu 55-letniemu dziedzictwu i szerokiej wiedzy branżowej Grupa cieszy się zaufaniem swoich klientów, a także jest zdolna kompleksowo zaspokoić ich potrzeby biznesowe: od strategii i projektowania rozwiązań po działania operacyjne napędzane przez dynamicznie rozwijający się i innowacyjny świat technologii chmury, danych, sztucznej inteligencji, łączności, oprogramowania, inżynierii cyfrowej i platform.
PwC Polska
W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i odpowiadanie na kluczowe wyzwania współczesnego świata. Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 327 tysięcy osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 6500 osób, w tym ponad 2000 ekspertów IT. Dowiedz się więcej na www.pwc.pl.
Sprawdź, w jaki sposób współpracujemy z firmami w Polsce, budując organizacje data-driven: https://www.pwc.pl/pl/cfo-compass.html.
Dołącz do newsletterów PwC na https://pwc.to/3R8Hx3h.
PARTNERZY MERYTORYCZNI
BI Insight
BI Insight działa na rynku od 15 lat. Wspieramy klientów w rozwoju i w realizacji celów biznesowych przez efektywne wykorzystanie systemów klasy Business Intelligence, rozwiązań w zakresie Data Governance, a także wykrywania i przeciwdziałania nadużyciom. Naszą misją jest dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań mających pozytywny wpływ na ich biznes. Projektujemy i wdrażamy autorskie systemy do integracji danych, zarządzania ich jakością, prognozowania i raportowania, a także zarządzania bazami danych. Posiadamy szerokie doświadczenie w zarządzaniu danymi nieustrukturyzowanymi, przetwarzaniu języka naturalnego (NLP) i zarządzaniu treścią cyfrową. Jesteśmy twórcą, nagrodzonego w konkursie GOVTECH 2019 systemu DoRIS, wspomagającego proces pozyskiwania informacji z danych nieustrukturyzowanych. W naszych produktach wykorzystujemy najnowsze technologie oparte o sztuczną inteligencję (AI) oraz uczenie maszynowe. Wiedza i doświadczenie praktyczne naszych ekspertów, zdobyte w trakcie realizacji projektów, zapewniają realną wartość i szybki zwrot z inwestycji - to dla nas nadrzędny cel w relacjach z naszymi klientami.Adastra
We are Adastra Digital. For more than 20 years, we support the biggest names in the business with cutting-edge digital solutions. The company of the future is digital. We drive your digital transformation with our business know-how, innovative solutions and technologies. Adastra is an international consulting company that creates functional solutions in various sectors, facilitating the transition to the digital era. Since its inception has focused on data processing, analysis and warehousing. Data remains at the core of the company’s activities, which have gradually expanded to include the Internet of Things (IoT), Big Data, Artificial Intelligence, and mobile app development. Adastra’s aim is to contribute to customers’ businesses through smart data solutions.
PARTNER WARSZTATÓW
Devoteam G Cloud
Niezależnie od rozwiązania, produktu lub usługi chmurowej, które chcesz wdrożyć – jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci w podróży do chmury.
Mając ponad 2300 zadowolonych klientów w ponad 20 krajach, Devoteam G Cloud jest światowym liderem w technologii Google Cloud i zaufanym partnerem Premier Google Cloud od dekady.
Od zarządzania zmianą po efektywną technologię: mamy wszystko, czego potrzeba, aby Cię zainspirować i sprawić, że Twoje projekty odniosą sukces.
MECENAS
Core3
We specialize in implementing advanced analytics solutions and tools covering: data analytics platforms (Data & Analytics based on Hadoop and Snowflake technology stack), machine learning, process automation, and BI Data visualization tools (Microsoft Power BI, Tableau, Qlik, etc.).
As a consulting and systems integration company, we implement customized solutions in DWH and Business Intelligence areas for the most prominent enterprises in Europe. Our focus is on:
- Data Lake deployments
- Development of Data Processing/ETL Processes
- Efficient Business Intelligence tools and platforms
- Designing Data Warehouses
- Technology Agnostic platforms for Data Science
- Migration to Cloud
We are well-established in the telco, media, financial, logistics, retail, and e-commerce industries.
We are a team of 100+ experts who thrive to deliver every single day.
We listen. We learn. We create IT.
PATRONI
DataOps Poland
DataOps Polska to miejsce wymiany doświadczeń, pomysłów i nowych idei z zakresu inżynierii danych, big data, devops. W naszej grupie jest ponad 2200 inżynierów i zorganizowaliśmy ponad 60 różnych wydarzeń w których wzięło udział ponad 5000 osób. Na naszym kanałe YouTube znajdziesz ponad 60 godzin nagrań. O naszym następnych kursach, szkoleniach oraz spotkaniach przeczytasz na www.dataops-academy.pl.
Ośrodek Przetwarzania Informacji – Państwowy Instytut Badawczy
Ośrodek Przetwarzania Informacji – Państwowy Instytut Badawczy to interdyscyplinarny instytut naukowy i lider w przetwarzaniu informacji o polskiej nauce. Głównym zadaniem instytutu jest ułatwianie szybkiego dostępu do aktualnej oraz kompleksowej informacji o polskiej nauce – to tu gromadzone są, analizowane i tworzone informacje o sektorze badań i rozwoju, o polskich naukowcach, projektach naukowych i aparaturze badawczej. Raporty tworzone na podstawie tych danych mają wpływ na kształtowanie polskiej polityki naukowej. Pracownicy OPI PIB tworzą inteligentne systemy informatyczne dla sektora publicznego oraz o zastosowaniu komercyjnym, prowadzą liczne prace badawcze, analizują działalność polskiego sektora badań i rozwoju oraz szerzej – świata nauki, a także badają, w jaki sposób nowe media kształtują społeczeństwo i wpływają na biznes i jak rozwija się sztuczna inteligencja. OPI PIB jest jednostką nadzorowaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Polskie Stowarzyszenie HR
Polskie Stowarzyszenie HR jest organizacją non-profit, opartą na społecznej działalności i stawiającą sobie za zadanie krzewienie idei dobrych praktyk HR w firmach, instytucjach i innych podmiotach na terenie całego kraju. Misją PSHR jest integrowanie środowiska profesjonalistów HR w Polsce, umożliwianie dzielenia się wiedzą i wzajemne wspieranie członków. Stowarzyszenie chce też umacniać i dalej rozwijać poczucie tożsamości zawodowej wśród członków środowiska HR w dużych i małych firmach, ale także w instytucjach administracji publicznej i samorządowej i innych organizacjach. Istotnym zadaniem PSHR jest także realizacja projektów ważnych społecznie.
WARSZTATY
Cykl życia produktów analitycznych – jak i dlaczego zmienialiśmy narzędzia BI?
Szczegóły:
Jako uznany partner Google Cloud, specjalizujący się w wykorzystaniu chmury Google do analizy danych, chcemy podzielić się naszą wiedzą i najlepszymi praktykami związanymi z narzędziami analitycznymi. Opowiemy również o motywacjach naszych klientów do zmian narzędzi BI. Jako firma posiadająca w portfolio wiele wdrożeń narzędzi analitycznych, zauważyliśmy, że tradycyjne narzędzia BI często napotykają ograniczenia związane z przetwarzaniem dużych ilości danych, skalowalnością i elastycznością. Dlatego proponujemy wykorzystanie chmury Google, która oferuje zaawansowane możliwości analityczne, skalowalność i dostęp do nowoczesnych narzędzi.
Prowadzący:
Przedstawiciel Devoteam
Devoteam G Cloud
Kultura oparta na danych – jak ją wdrażać, aby zmaksymalizować korzyści wynikające z wykorzystania danych w biznesie?
Szczegóły:
Dane to siła napędowa współczesnego biznesu. Pozwalają przewidywać zachowania klientów i budować stabilne modele biznesowe. Jednak, aby organizacja mogła skorzystać z ich prawdziwej wartości, musi być na to gotowa z punktu widzenia kultury organizacyjnej. Finalnie, strategiczne decyzje są nadal podejmowane przez ludzi. To oni decydują czy podejmą racjonalne decyzje bazujące na danych, czy może zaufają swoim indywidualnym doświadczeniom i emocjom, które się za nimi kryją.
Prowadzący:
HRMAcademy