Dzień I, 31 maja, konferencja stacjonarna

8.00 - 9.00
8:00 - 9:00 | 60min
Rejestracja uczestników i poranny networking
9.00 - 9.10
9:00 - 9:10 | 10min
Otwarcie konferencji
Dyrektor ds. rozwoju
Evention
9.10 - 10.30
SESJA PLENARNA
9.10 - 9.30 | 20min
Wyzwania i możliwości dla organizacji w dynamicznym środowisku biznesowym: trendy i strategie analityki danych
Chief Data Officer - Business Intelligence Head
Samsung Electronics Polska
9.30 - 9.50 | 20min
Data-driven value creation - Budowanie wartości przedsiębiorstwa w oparciu o analitykę danych
Dyrektor, Data & Business Intelligence
PwC Polska
Menedżer, Data & Business Intelligence
PwC Polska
9.50 - 10.10 | 20min
Data sharing: The Power of Collaboration. Współdzielenie danych kluczem do realnej weryfikacji ROI
Senior Consultant (Data Science & Analytics)
Capgemini
10.10 - 10.40
10:30 - 11:00 | 30min
Przerwa kawowa
10.40 - 12.40
SESJE RÓWNOLEGŁE
ŚCIEŻKA I
ŚCIEŻKA II
ŚCIEŻKA I
10.40 - 11.00 | 20min
Jak serwować dane – przystawka czy danie główne? Jak uniknąć pułapek danych i zbudować wiarygodną analitykę?
Customer Success Manager
ADASTRA
ŚCIEŻKA II
10.40 - 11.00 | 20min
Wykorzystanie danych o użytkowaniu produktu w celu zwiększenia liczby odnowień w branży domen internetowych
Global Head of Data & AI
CentralNic Group
ŚCIEŻKA I
11.05 - 11.25 | 20min
W chmurach, ale z głową – jak 'przeprowadzić się' do Clouda. Wyzwania migracji platformy Business Intelligence do środowiska chmury publicznej
Senior Principal Data Scientist
Sabre
Senior Business Information Analyst
Sabre
ŚCIEŻKA II
11.05 - 11.25 | 20min
Jak rozpracować Mount Everest? W jaki sposób BI pomaga finansistom lepiej wspierać biznes

Jak zastosowanie BI pozwala nam uwolnić moc posiadanych danych do lepszego rozumienia dynamiki sprzedaży, dokładniejszych cash forecastów, trafniejszych decyzji kredytowych i szybszych zamknięć miesiąca.

Finance Manager Europe
Elekta
ŚCIEŻKA I
11.30 - 11.50 | 20min
Jak badać efektywność szkoleń pracowników - case study Biedronka
Menedżer ds. Szkoleń, Jeronimo Martins Polska
Jeronimo Martins Polska, Biedronka
ŚCIEŻKA II
11.30 - 11.50 | 20min
Data storytelling - jak rzetelnie prezentować dane uwzględniając specyfikę odbiorcy oraz kontekst rynkowy
Senior Data Analyst
Otodom
ŚCIEŻKA I
11.55 - 12.15 | 20min
Czy Marketing Mix Modelling nadąża za dynamiką zmian i nieprzewidywalnością obecnych czasów
Business Development Lead Analytics & Client Manager
Kantar
ŚCIEŻKA II
11.55 - 12.15 | 20min
Przyspieszony kurs na pilota odrzutowca, czyli jak nie pogubić się w gąszczu organizacji w projektach ML
Head of Data Science
Allegro
ŚCIEŻKA I
12.20 - 12.40 | 20min
Analityka danych kluczem do pozyskania 80 mln PLN finansowania startupu
Data Lead/Data Generalist/Business Scientist
Playbook Technologies
ŚCIEŻKA II
12.20 - 12.40 | 20min
Czy nasze reklamy nadal działają? Rola nauki i AI w budowaniu nowoczesnego systemu pomiarów marketingowych
Data Science Lead
Twigeo
12.40 - 13.40
12.40 - 13.40 | 60min
Obiad
13.40 - 14.45
SESJA PLENARNA
13.40 - 14.00 | 20min
How to Drive the Business Value of Data and Analytics*
Distinguished Vice President for Data and Analytics Strategy & CDAO
Gartner
14.00 - 14.45 | 45min
Dyskusja panelowa: Jak kształtować organizację, aby posiadane dane wpływały na to, co się w firmie dzieje

W dobie cyfrowej transformacji dane stają się kluczowym zasobem dla każdej organizacji. Jednak samo ich posiadanie nie wystarczy, aby osiągnąć przewagę konkurencyjną i lepsze wyniki. Jak więc kształtować organizację, aby posiadane dane wpływały na to, co się w firmie dzieje? O tym porozmawiamy z ekspertami z różnych funkcji biznesowych, takich jak finanse, HR, obsługa klienta, czy ecommerce. Porozmawiamy o tym, jak wykorzystywać dane do podejmowania lepszych decyzji, tworzenia innowacyjnych produktów i usług oraz budowania zaangażowania klientów i pracowników.

Moderator:
Organizator CDO Forum Club
Evention
Paneliści:
Zewnętrzny Dyrektor Finansowy
Wild Corporation
 
Dyrektor Strategii i Obsługi HR
Orange
Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań
PZU
Dyrektor ds. Rozwoju Procesów i Obsługi Klienta, Product Owner
Nationale-Nederlanden Polska
Partner, Technology Risk Assurance Leader
PwC Polska
14.45 - 15.25
DYSKUSJE ROUNDTABLES

Równoległe dyskusje to element konferencji angażujący wszystkich uczestników. Ta sesja ma kilka celów. Po pierwsze, bezpośrednią wymianę opinii i doświadczeń w ramach konkretnego zagadnienia, interesującego daną grupę uczestników. Po drugie, możliwość spotkania i rozmowy z prowadzącym dane roundtable – zapraszamy bowiem do ich prowadzenia osoby o dużej wiedzy i doświadczeniu. Sesje roundtables to bardzo szerokie spektrum tematów i okazja do zabrania głosu przez każdego uczestnika – tak, aby każdy mógł znaleźć interesującą go najbardziej dyskusję i poznać w ten sposób innych uczestników i rozmaite punkty widzenia na dane zagadnienie.

Stolik 1
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 1: Jak wprowadzać nowe obszary analityki do biznesu? Hackathon, warsztaty, shadowing i tradycyjne wywiady

Dlaczego ważne jest by biznes aktywnie brał udział w inicjatywach? Jakie metody najlepiej sprawdzają się w zakresie wprowadzania go we właścicielstwo inicjatyw i współudział w ich kreowaniu? Jak skłonić zarówno analityków jak i biznes do generowania nowych pomysłów?

Moderator:
Customer Success Manager
ADASTRA
Stolik 2
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 2: Jak wydobyć wartość z danych w rozwoju modeli AI i ML?

Jak skutecznie pozyskiwać wartość z danych w organizacji? Jak lepiej utylizować dane i skutecznie budować oraz wdrażać projekty nimi zasilane? Jak radzić sobie z wyzwaniami przy wdrażaniu modeli AI/ML?

Ezmeral Expert / Partner BI Insight
Hewlett Packard Enterprise
Data Solution & ML Architect
BI Insight
Stolik 3
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 3: Jak wykorzystać analizę danych, aby efektywnie budować przewagę konkurencyjną w sprzedaży
Moderator:
Krajowy Kierownik Sprzedaży Regionu Południowego
InPost
Stolik 4
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 4: Rozwój kompetencji w zespołach analitycznych – jakie kompetencje powinni posiadać ludzie zależnie od ról i funkcji w zespołach data analytics

Zaawansowana analityka w organizacji – kogo potrzebujesz? Jak zapewnić odpowiedni poziom kompetencji w organizacji? Jak rozwijać i utrzymać talent w organizacji?

Moderator:
Chief Data Officer, Dyrektor Centrum Danych i Zaawansowanej Analityki
Link4
Stolik 5
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 5: Jak radzić sobie z wyzwaniami związanymi z dbałością o jakość danych?
Moderator:
Head of Data Products & Governance
Allegro
Stolik 6
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 6: Optymalne środowisko dla analityka – jak struktura organizacji może wspierać analitykę

Jak struktura organizacji może wspierać analitykę? Jakie narzędzia i technologie są potrzebne analitykom? Jakie są najlepsze praktyki w organizowaniu pracy analityka? W jaki sposób organizacje mogą wspierać analityków w pracy z danymi?

Moderator:
Head Of Analytics, Lead Data Scientist
Veolia Energy Contracting Poland
15.25 - 15.45
15.25 - 15.45 | 20min
Przerwa kawowa
15.45 - 16.45
SESJA PLENARNA
15.45 - 16.05 | 20min
W jaki sposób wykorzystywać modele generatywne i duże modele językowe w biznesie?
Head of Data Science
Grupa OLX
16.05 - 16.25 | 20min
Podróż do Insightu – sukcesy i wyzwania, które spotkaliśmy na drodze od danych do praktycznych rekomendacji
Data Insights & Analytics Manager
Żabka Polska
16.25 - 16.45 | 20min
Jakość danych – warunek sukcesu wykorzystania danych w organizacji
Head of Data Governance
AVON
16.45 - 17.00
16.45 - 17.00 | 15min
Zakończenie konferencji
Dyrektor ds. rozwoju
Evention
17.10 - 18.40
17.10 - 18.40 | 90min
Spotkanie CDO Forum Club: DataOps – Czym jest?
Spotkanie CDO Forum Club: DataOps – Czym jest?
19.00 - 23.00
19:00 - 23:00 | 240min
Spotkanie wieczorne

Spotkanie wieczorne odbędzie się w RiverClub, Wybrzeże Gdańskie Warszawa. Więcej informacji tutaj.

Dzień II, 1 czerwca, warsztaty online

9.30 - 11.30
9.30 - 11.30 | 120min
Warsztat I: Cykl życia produktów analitycznych – jak i dlaczego zmienialiśmy narzędzia BI?
Senior Data Engineer
Devoteam G Cloud
12.00 - 14.00
12.00 - 14.00 | 120min
Warsztat II: Kultura oparta na danych – jak ją wdrażać, aby zmaksymalizować korzyści wynikające z wykorzystania danych w biznesie?
Prowadzący:
Założyciel
HRMAcademy

* Wystąpienie w języku angielskim. Organizator nie przewiduje tłumaczenia

CDO Forum

5-6 cze, 2024
www.cdoforum.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Weronika Warpas
m. +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2024 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.