Małgorzata Madej
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii (specjalizacja: informacja w biznesie) oraz Akademii Przywództwa na Akademii Leona Koźmińskiego. Od 14 lat związana z branżą finansową. Od 2008 roku doświadczenie zdobywała we wsparciu sprzedaży, a potem zarządzaniu produktami płatniczymi dla Klientów korporacyjnych w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander). W 2013 roku rozpoczęła współpracę z Klientami w ramach realizowanych projektów doradczych w roli Strategy Advisora w międzynarodowej firmie konsultingowej Baker Tilly. Od 2014 związana z Nationale-Nederlanden, pracując w różnych obszarach firmy, tj. we wsparciu sprzedaży i zarządzaniu działami operacyjnymi dla Klienta firmowego. Obecnie w rolach Dyrektora ds. Rozwoju Procesów i Obsługi Klienta w biznesie emerytalnym oraz Product Owner’a. Główne obszary działania to: zarządzanie wielofunkcyjnymi zespołami oraz tworzenie doświadczenia Klienta w zakresie ubezpieczeń grupowych na życie, PPK, IKE, IKZE i OFE oraz contact center; współtworzenie nowych produktów i usług; odpowiedzialność za realizację celów biznesowych (nowy biznes i zarządzanie portfelem); zarządzanie procesami biznesowymi dla ogólnopolskich sieci sprzedaży; optymalizacja, analiza biznesowa, inicjowanie i wdrażanie zmian oraz badanie efektywności rozwiązań.