Joanna Klisz-Manecka

Kierownik Zespołu Jakości Danych, Getin Noble Bank

Z wykształcenia jestem ekonomistą z 22 letnim doświadczeniem w bankowości detalicznej i korporacyjnej. Ukończyłam Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach oraz posiadam zawodowy stopień: Dyplomowanego Pracownika Bankowego, wydany przez Związek Banków Polskich. Zdobyłam doświadczenie pracując w wielu departamentach, zaczynając od sprzedaży produktów bankowych w oddziale, a kończąc na obsłudze operacyjnej w tzw. back office. Uczestniczyłam w projektach migracyjnych, jak i wdrożeniowych min. wprowadzenie wymogów Rekomendacji D w zakresie jakości danych w systemach informatycznych. Od 12 lat pracuje w IT, obecnie od 4 lat jestem menadżerem zespołu w którym wdrażamy, rozwijamy i monitorujemy Data Quality i Data Governance w Getin Noble Banku. Prywatnie interesuję się psychologią, którą połączyłam z pracą zawodową i ukończyłam studia podyplomowe w zakresie Psychologii Menedżerskiej.