CDO Forum: All About Data
Michał Kreczmar
Director, Digital Transformation, PwC Polska
Od ponad 20 lat w branży cyfrowej. Redaktor naczelny pierwszego polskiego czasopisma o Internecie. Współtworzył IAB Polska, a następnie zasiadał w Radzie Nadzorczej organizacji. Stworzył dział online wydawnictwa IDG Poland (top 12 PBI; 3,5mln RU). Był wydawcą serwisów biznesowych i technologicznych, dyrektorem ds. systemów transakcyjnych, dyrektorem rozwoju produktu reklamowego w Agora S.A., wdrażał tam rozwiązania programmatic buying, marketingu bezpośredniego, eCommerce. Był dyrektorem zarządzającym agencji marketingu efektywnościowego iProspect oraz dyrektorem ds. eCommerce w Hypermedia działających w ramach holdingu Dentsu Aegis Network. Ostatnio dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej w PwC.
Wykładowca studiów podyplomowych Akademii im. Leona Koźmińskiego kierunku Transformacja Cyfrowa. Specjalizuje się w transformacji Front Office, której efektem są konkretne zmiany dla obszarów, które bezpośrednio łączą się z konsumentem – marketing, sprzedaż oraz obsługa klienta. Stara się łączyć perspektywy biznesu, doświadczeń klienta oraz danych i technologii IT. Od tworzenia skutecznej strategii komunikacji i sprzedaży, przez budowanie doświadczeń i zaufania, aż po zdobywanie i utrzymanie lojalności klientów. Realizował projekty dla firm z branż: media i reklama, FMCG, paliwa, administracja publiczna, sieci detaliczne, instytucje finansowe, logistyka, elektronika użytkowa, opieka zdrowotna, motoryzacja i produkcja przemysłowa.
Ojciec córki, w chwilach wolnych spaceruje, czyta książki Science-Fiction, mentoruje startupom.